D&G'nin 2011 yaz koleksiyonu ölüçülü ve taze, sonbahar koleksiyonu ise falzasıyla POP!
D&G’nin stylingini çok sevmem. Benim gibi nispeten klasik bir insan için fazla renkli, fazla gay, fazla curcunalı... Elbette ki parçalara baktığımızda muhteşem ürünleri var ve Dsquared2 ile birlikte hızlı tüketim moda perakendecilerinin tarzları üzerindeki etki güçleri muhteşem. Bu etki güçleri sayesinde en heteroseksüel erkeklere dahi geniş V yaka salaş t-shirt veya parlak rengarenk mont giydirebiliyor, yani toplumsal algıyı değiştirebiliyor olmaları takdire şayan.
Genelde D&G koleksiyonlarını sevmesem de 2011 ilkbahar yaz koleksiyonuna bayıldım. Kıyafetler abartısız güzelliğe sahip ve podyum sunumunun verdiği his taze. Kıvrılmış paçalar, ekose desenler ve doğal renkler hakim.
2011 İlkbahar - Yaz koleksiyonundan en sevdiğim kombinasyonlar:
2011 sonbahar koleksiyonunda ise D&G fosforlu renkleri bolca vurgulamış. Nerdeyse hiçbir kombinasyonu beğenmediğim bu koleksiyon sanırım en çok Coca-Cola’ya yarayacak. Vintage Coca-Cola logosu sonbahar koleksiyonundaki üstlerin çoğunu süslüyor. Bu üstler “Drink Coca Cola” diye bağırıyor. Bu yerleştirme D&G’e pop-art’a referans veren cool ve popüler bir hava katarken aslında Coca Cola’nın ikonik yapısını da yeniden vurguluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder